Ask Roger! start nieuwe activiteit

Per 1 september start Ask Roger! een nieuwe activiteit, welke zich volledig gaat richten op customer experience solutions. Theo de Wolf en Patrick van Eechoud komen hiervoor over vanuit Creates, onderdeel van de Caesar Groep. De activiteiten worden ondergebracht in een nieuwe entiteit genaamd ‘Ask Roger! Digital Business Solutions’.

Uitbreiding van expertises

Met de nieuwe activiteit wordt de expertise binnen Ask Roger! uitgebreid met diepgaande kennis op het gebied van Sitecore, UX & Visual Design, Data Analytics, Customer Experience en Digital Marketing. Samen met de klant gaan we op reis naar de beste Customer Experience.

Unieke klantbeleving

Theo de Wolf, directeur van Ask Roger! Digital Business Solutions: “Door de bestaande kennis van Ask Roger! te integreren met onze expertise op het gebied van sales en marketing automation, bieden we een volledig 360˚ klantbeeld waardoor we de wereld van customer contact centers, sales en marketing ECHT verbinden. Wij zorgen dat een organisatie, ongeacht medewerker of afdeling, optimaal data kan inzetten om een unieke klantbeleving te creëren.”

Creating Happy Customers

Rob: “Tot nu toe hebben we ons voornamelijk gericht op voice, video en data voor het optimaliseren van persoonlijk contact. We gaan er gezamenlijk voor zorgen dat elk bezoek op een website, portal of sociale kanalen uniek is. Dit doen we door het personaliseren van de boodschap en door continu ‘in gesprek’ te zijn met de klant gedurende de gehele customer journey. Door steeds meer te weten te komen over de wensen, het gedrag en de klant zelf, kunnen we de boodschap steeds relevanter maken, ongeacht het kanaal. Hierbij integreren we ook met CRM, financiële en logistieke oplossingen. Hoe beter het beeld van de klant, hoe persoonlijker de klantreis wordt en dus hoe blijer de klant. Dat is wat we noemen Creating Happy Customers”.

“Kortom, we gaan marketeers helpen hun doelstellingen technologisch te vertalen naar een digitale marketingoplossing, ondersteund met de laatste technologieën zoals artificial intelligence en machine learning. De technologie die we hiervoor inzetten is het Sitecore Experience Platform. We schromen niet om marketing en sales te helpen bij het uitwerken van hun klantreizen, identificeren van de diverse touchpoints en definiëren van (buyer) persona’s.”

Lees verder

Dit vind je misschien ook interessant