Aftermovie CX Event


Donderdag 14 maart organiseerden we het customer experience event in ons eigen pand in Delft. We inspireerden 40 bezoekers over hoe je nu echt blije klanten creëert. Benieuwd naar hoe je vandaag nog kan beginnen met het verbeteren van je klantbeleving? Bekijk de aftermovie!

 

 

Customer Experience 

De  vier sprekers vertelde hoe je nu echt blije creëert. Ieder op een ander vlak, vanuit zijn eigen specialisme.

  • Robbert Bouman inspireerde vanuit de kant van de medewerker. Je kunt klanten pas tevreden maken, als je medewerkers zich betrokken voelen.
  • Patrick Scherbeijn liet zien welke oplossingen er voor organisaties zijn in een wereld waar de klantverwachting steeds hoger wordt.
  • Sjors Luiten vertelde alles over het meten van de klanttevredenheid en keek terug op wat dit Samung heeft gebracht.
  • Als kers op de taart sloot Frans Reichardt af en vertelde hij door middel van aansprekende voorbeelden hoe je écht luistert naar je klant.

 

Het event gemist? Geen probleem. We vinden het leuk om je persoonlijk te inspireren!

Inspireer mij



Contact

Neem contact op

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice